piątek, 28 marca 2014

Urocze miasta nieopodal stolicy.

Poprzednie dni upłynęły mojej najbliższej przyjaciółce na poszukiwaniu stworzonego dla niej lokum. Znacząca była dla niej głównie lokalizacja – przede wszystkim spokój oraz cicha okolica, ale również szybki dojazd do stolicy. Sama nie tak dawno rozglądałam się w poszukiwaniu tego rodzaju miejsca, więc miałam o tym pewną wiedzę. Dla mnie dojazd do Warszawy nie jest zbyt istotną sprawą, ale wiedziałam, że dobrym miejscem są Marki – bardzo spokojne miasto pod Warszawą. Dojeżdżanie do stolicy trwa zaledwie paręnaście minut, a to miasteczko jest doprawdy malownicze – znajduje się tam park krajobrazowy, są warunki, aby uprawiać sport i by w ciszy i spokoju spędzić czas z dziećmi. Jeśli poszukujesz wiadomości na temat tej miejscowości: Ida Grafika z: www.facebook.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz