wtorek, 18 lutego 2014

Urocze, bezpieczne miejsce.

Ostatnie tygodnie upłynęły mojej najbliższej przyjaciółce na poszukiwaniach wymarzonego mieszkania. Ważna jest dla niej w głównej mierze lokalizacja – głównie spokój i cisza, ale również dobry dojazd do centrum stolicy. Sama całkiem niedawno poszukiwałam podobnego miejsca, z tego powodu miałam o tym pewną wiedzę. Dla mnie codzienne dojeżdżanie do miasta nie jest zbyt istotną sprawą, jednak wiedziałam, że dobrym miejscem mogą być Marki – dość spokojne miasteczko pod Warszawą. Dojeżdżanie do Warszawy to tylko kilkanaście kilometrów, a miasto to jest faktycznie urocze. Wybrałyśmy się tam wspólnie i spotkałyśmy wszystko to, co potrzebne – park krajobrazowy, place zabaw, miejsca gdzie można uprawiać sport, bibliotekę… Krótko mówiąc wszystko, czego potrzeba rodzicom i im dzieciom. Jeśli jesteś zainteresowany tym tematem, popatrz tutaj: Ida Z archiwum- zapodaj.net oraz jakszukacmieszkania.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz